Augusti = årets första sommarmånad.. (?)

Imorse vaknade jag utav ett telefonsamtal. Det blev att gå upp med detsamma, äta två rostade och traska hem till mamma. Vid lunch kom min älskade syster, max och felicia hit för att hämta upp mig och mor min. Det blev att åka till nittionio olika lekplatser, men ingen dög eftersom det inte fanns någon skugga åt lillen. Tillslut hamnade vi på Mcdonalds och tog en varsin Mcflurry,
jag misstyckte inte.


På fredag blir det förhoppningsvis 'the party of the year' i västerås med peace & love folket! Simonas ford har någon tyvärr krashat så hoppas vi får tag i en annan pärla.. Tåg finns ju.

Hur som helst, här är lite bilder från dagen;

Felicia cyklar omkring och letar efter lekställen


Världens bästa storasyster

 
Sjukt varmt ute idag, syns kanske på flisans kinder?



Söta lilla maxen




Peace out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0