Bilder från gårdagen osv.

Nu mår jag äntligen någorlunda bra igen. Har legat ute i solen och läst lite, annars så har jag bara varit hemma och vilat. Självklart hade alla pogram nått samband med alkohol att göra så tvn har fått stått avstängd idag. Ikväll blir det betydligt lugnare än gårdagen var. Peace out!!

Lite bilder från gårdagen, först på malmön och sen hemma hos Sara's kompis;


Min älsklingstjej och jag solar


Lite köttbullar och saft, hihi.


Den här salladen från Mcdonalds kostade 54 spänn,
den innehöll två morotsskivor och ett nerhackad salladsblad. Sjukt hungrig var jag efteråt.


Nuså, kvällen..




DANCE BABE


Sara fokuserade på att hälla upp shottar till mig och henne.. haha





Kommentarer
Postat av: Sara

gillar INTE den där shot bilden alltså! :P

2009-08-10 @ 18:45:19
URL: http://sassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0