En kvällslängtan..

Hösten som kommer innebär inte bara skolstart och minusgrader. Det bästa som visas på tv kommer igång igen! Den 8/9 börjar t.ex. min favoritserie igen, Andra Avenyn! Så som jag har längtat.. Något annat som jag definitivt har längtat efter är att få krypa ner i soffan tillsammans med den mysiga koftan, dricka en kopp varmt te och läsa en spännande bok medan regnet smattrar på fönsterblecket. Att få komma ut i våran sagolika natur och se på alla vackra färger som har bildats, och få andas in den friska mirakulösa luften som rensar både kropp och själ. Hösten är nog min favoritårstid, efter sommaren förstås. Den är ju bara sååå mysig!




Den här urmysiga koftan från top shop skulle jag mer än gärna vilja klicka hem..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0