glädje

Idag mår jag förvånadsvärt bra! Slutade skolan riktigt tidigt och allting känns så underbart..
Jag vet inte varför, men det är väl dumt att klaga antar jag. Utöver skolan så blev det att hälsa på polisen en snabbis och sen käkade jag och familjen grillat. Imorgon, på onsdag och på torsdag så kommer jag att befinna mig i köket på bowlingen. Så kom gärna förbi och käka, eller köp med en billig matlåda hem! Nu ska jag lägga mig i sängen och göra lite skoluppgifter, helt frivilligt.

Puss på er sötisar, hoppas ni mår lika awesome som jag! :)

P:S, Seasick steve - walking man. Lyssna och ni är säkerligen lika fast som jag..


sååååå glad är jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0