school <3

Om exakt en vecka börjar skolan igen. Jag måste faktiskt medge att jag har längtat, yttepyttelite iallafall. Att få träffa klasskompisarna, att sitta och spela dam på rasterna och självklart att lära sig något nytt på lektionerna. Jag tycker faktiskt om plugget.. It's true.


Jag har nyss käkat fil och musli. Ska snart packa väskan och dra ner till gymmet för ett långpass. Vad kvällen har att erbjuda visar sig väl.. Jag har ingenting planerat i vilket fall.

Här kommer några bilder från de första skoldagarna tillsammans med klassen..







Och kan ni tänka er, på ett ynka år har jag hittat min soulmate.
Det måste jag tacka Ullviskolan för faktiskt..
My best friend!



PEACEEEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0