2-5 Augusti.

Nu är jag äntligen hemma hos mamma igen. Så nu ska ni få se lite bilder!

I Söndags var jag och min lillesyster ute hela dagen. Vi cyklade omkring i flera timmar på hennes nya rosa lilla cykel. Efter ett tag blev vi hungriga och bestämde oss för att gå och äta lite pizza. Min favorit som numera är hennes favorit också. Hawaii såklart!



Skapligt nöjd? Haha


När vi kom hem till pappa igen bestämde vi oss för att åka till Kungsör för att plocka blåbär och svamp. Jag fokuserade dock på blåbär och pappa på svamp. När vi kom hem så blev det blåbär och mjölk, sjukt gott!


På kvällen så hyrde vi tre filmer som jag såg tillsammans med min söta lillesyster och papi.



Dagen efter så chillade jag hemma hos Alexandra hela dagen. Vi grillade och låg ute i solen och njöt hela dagen. Vi käkade även på Mcdonalds.. Två dagar innan jag inte hade varit där på en hel månad! Så jävla dålig är jag, haha!


Grillad lax och världens godaste efterrätt, mmmmh-mm.





Igår så var jag med min kusin, Lina hela dagen. Det blev att sola lite solarium och köpa massa godis. Vi gjorde mannagrynsgröt som lunch och tog det lugnt hela dagen..

Idag har jag inte så mycket planerat. Jag vill se " sommaren med göran " som går på bio just nu. Får se om någon vill följa med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0