När sanningen väl kommer fram...

Jag har ett allvarligt problem har jag märkt. Jag är så sjukt jävla mörkrädd. Jag kan absolut inte sova om det är mörkt i rummet ( inte när jag sover själv iallafall ). Jag kan inte heller somna om ljuset är tänt, för då blir jag pigg igen. Jag blir som ett litet barn när det blir natt. Tror att det är spöken under sängen och i min garderob. Blir misstänksam för varje ljud jag lyckas höra osv..


Jag behöver väl helt enkelt en partner för att kunna somna tryggt och orädd.
Ställer du upp?

Kiss me baby and i can fall asleep..


Kommentarer
Postat av: ss

Det skulle lika gärna kunnat varit jag som skrev det där! Sov med mig baby:(

2009-07-21 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0