it's sunday, and i'm in love.

idag är det söndag, veckans mest värdelösa dag. allt är stängt och det finns absolut ingenting att göra. alla ligger hemma och kollar på tvn & käkar utemat, som man alltid gör på söndagar.. iallafall jag. men den delen är redan avklarad för min del. det luktar numera kebabtallrik i hela mitt rum, vilket är mindre mysigt.

nu ska jag lägga mig i sängen tillsammans med min tvåliters coca cola och fortsätta glo på tvn.
får se om jag kan slita med mig någon ut på en promenix ikväll. det skulle inte sitta fel.

" nie ma tego zlego, co na dobre nie wychodzi. <3 "
/J.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är gott med Cola!

2009-06-11 @ 19:07:52
Postat av: Karl

Javisst är det gott!!

2009-06-11 @ 19:16:44
URL: http://dallaskarl.blogg.se/
Postat av: jonna

javisst är det ;-) haha!

2009-06-12 @ 07:27:44
URL: http://metrobloggen.se/jonnaahlvik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0