min sista skoldag som etta på gymnasiet.

Sista skoldagen idag! Ruskigt skönt.
Det ända vi har gjort på lektionerna är att äta..
Kakor, bullar, kladdakaka, saft, kaffe & som grädde på moset så kom en engelsk kock & gjorde ceasarsallad åt oss. Det var dock bara jag och frida som gick på engelska lektionen, stackars söta lilla kock! Tyckte så synd om honom. Han var riktigt intressant att lyssna på iallafall! 
Han berättade om sina livserfarenheter som kock i USA osv..
Jättebra föredrag! :-)


Imorgon är jag ledig ifrån skolan. Har inga direkta planer förutom att vara barnvakt åt min lilla gullegris Max mellan klockan 15.00-17.00. På fredag har vi avslutning och efteråt blir det party! Vart vet jag inte riktigt än men det visar sig. :-)




/J.


Kommentarer
Postat av: Victor Morsing

Vad snygg du är! :)

2009-06-11 @ 19:06:25
Postat av: jonna

Det är Max som är snygg på den där bilden, tokfrans ;k

2009-06-12 @ 07:27:14
URL: http://metrobloggen.se/jonnaahlvik
Postat av: Victor Morsing

Haha Max var väl söt då! Men du var snygg ;)

2009-06-12 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0