Humor på hög nivå

Jag kan knappt röra min högerarm och axeln tynger ner hela kroppen.
Man kanske skulle ha låtit bli att vaccinera sig mot grissjukan? 
But hey, vänta, det gjorde jag ju också? Weird..


Min humor livar upp hjärtat & själen i vilket fall som helst;

Varför stoppade norrmannen in en tom pepsiburk i kylen?
- Jo för att det kunde komma någon gäst som inte var törstig..

Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
"Du har en bulle i ögat!"
"Va? svarade den andra.
"Du har en bulle i ögat!"
"Va?"
"Du har en bulle i ögat."
"Va, jag hör inte för jag har en bulle i ögat."

Alla barnen plockar blåbär utom Mats, han plockar LINGON!

Två älgar satt i en bastu. Då sa den ena älgen:
"Det är varmt här."
"Japp" sa den andra.

Det va en gången en elefant som alltid gick förbi en myrstack. Varje gång han gick förbi den råkade han trampa på den så myrstacken gick sönder. tillsist fick myrorna nog och bestämde sig för att göra något åt saken. Därför klättrade dom upp i ett träd och väntade tills elefnten kom. När elefanten sedan gick förbi hoppade alla myrorna på honom och började attackera honom, men elefanten skakade bara på sig och skakade av de stackars myrorna, alla förutom en som hängdde kvar på halsen. Då började dom andra myrorna skricka; SRYP HONOM LEIF STRYP HONOM!


Kommentarer
Postat av: karolina

haha dåligt tråkig humor?;)

2009-11-16 @ 21:16:46
URL: http://kkkarolinaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0