Bästa syster

Har precis kommit hem från Simona. Hon var självklart inte hemma eftersom hon befinner sig i Australien, så jag fick nöja mig med att leka med småkillarna. Önskar att du vore här med oss!

Men fan va minnerna kom tillbaka när jag låg i din säng sis. Den gången vi delade säng och läste en bok om Pete och skrattade så tårarna rann i flera timmar. Midsommarafton vid sundänge, jordgubbskuppen! Eller när vi var i stockholm.. Det kommer jag aldrig glömma, säkerligen inte du heller.. Sven-tove, nappflaskorna, blodgivar-tröjan, twistern, berra bus, flyttkartonger, strykjärn, "jag är på fågelvägen" och våran mega shopping. Det är ju höst i sverige nu också, vem ska nu hjälpa mig att dra ner alla löv? Våran älskade hösttradition ju! Det jag ville få ut av det hela är att jag saknar dig som fan.. Önskar att jag hade några tusingar liggandes i bakfickan. Jag skulle inte tveka en sekund, jag skulle boka en biljett direkt. Längtar som en tok tills februari. I love you sis.


Kommentarer
Postat av: Simona

Oh, jag saknar dig ocksa! Traditionen liksom, du maste ge dig ut i hosten utan mig, lova! Det ar nastan host har med idag, regnar som fan, sa jag far val ocksa klattra i traden;) hihi. Halsa la family. Love yous sis<3

2009-10-29 @ 02:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0