Bra fredag

Skolan var riktigt rolig idag, alla var på något konstigt bra humör så dagen gick sjukt snabbt. Två inställda lektioner på det också, superskönt. Orgenteringen gick också bra! Vi tog 6 av 10, och gick faktiskt hela tiden. Förutom när vi lekte dansande skogsmullar för några killar som blev skräckslagna, hahaha. Min klass är helt sjuk! Fast.. jag ska väl egentligen inte säga något. HAHA

Efter skolan så drog jag och robin ner till gymmet och tränade. För första gången sen jag köpte gymkortet förra torsdagen! Jag vet att jag är riktigt dålig.. Kvällen är fortfarande oplanerad. Antingen blir det att vara med babe eller med flickorna hemma hos Lina. We will see. :-)

Idag är det exakt 4 veckor kvar till höstlovet också.. puss på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0