HR-dagen

Imorgon är det HR-dagen för alla hotell-restaurangelever. Förra året så var det bl.a tårttävling och jag tror att det är samma detta år. Potatisgratäng, fläskfilé, beaneasås och en iskall coca cola i det fina höstvädret, var vad som serverades förra året. Väldigt svårslaget måste jag säga..

Sitter och försöker knåpa ihop lite myslåtar tills ikväll. Rummet är städat och ljusen ska jag strax tända. Ikväll så ska jag ligga under täcket och gosa med min söta pojkvän. Längtar! ♥♥♥ :-)


min mysigos.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Det håller jag verkligen med om :) Jag får mitt schema för oktober nästa vecka så får se hur det ser ut, jag jobbar ju helger rätt ofta nu för tiden... men vi borde kunna pussla in det innan nyår i varje fall kan man tycka ;) när fyller du krogen btw? :) <3

2009-09-22 @ 19:55:19
URL: http://sassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0