idol + kebab + godis

Det blev att cykla hem till Karolina igår med henne och Tessan.  En riktig myskväll som kanske slutade lite för sent. Mina ögon var som öken och det rann blod ur dom när jag cyklade hem mitt i natten. Jag var trött och min dåliga syn blev ännu sämre. Jag stannade cykeln mitt i stan och började prata med nån kvinna som jag trodde var simonas mamma. När jag tillslut såg att det inte var hon så hoppade jag upp på cykeln med småröda kinder och skrattade tills jag hade ont i magen, helt själv. Nu är det fan dags för mig att skaffa linser, det här funkar inte längre.

Idag är det lördag och jag har inga planer alls. Ge gärna förslag :-)

Just ja, igår blev det att ta fram varma höstjackan och halsduken.
Det börjar bli riktigt kallt om kvällarna nu.. Brrrrrrw
( Ja, jag vet att det ser tomt ut utan mitt hår :( )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0