Inte riktigt min grej.

Just nu befinner jag mig i en datasal i skolan. Arbetet är färdigskrivet redan och det känns otroligt jävla skönt. Om mindre än en timme så kommer jag finnas till i skogens vackra natur. Spotta, svära och snubbla är bara förnamnet av vad jag kommer göra. Precis, jag ska orgentera.. Jag minns fortfarande hur det slutade i nian när jag och min klumpeduns till vän for ut i skogen ensamma. Vi hamnade långt åt helvete och hittade tillbaka lagom tills skolan slutade. Vrickade fötter och sängen var det som gällde då. Antagligen detta år också..

Kommentarer
Postat av: Karl

Ja, usch det där med orientering akn vara ett helvete!

2009-09-21 @ 20:25:20
URL: http://dallaskarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0