Livet rullar på som det ska..

Tiden går väldigt snabbt när skolan har startat igång igen..

Jag var iallafall i Jönköping hemma hos Tommy och Hanna med Robin och Jacke över helgen. Vi kom fram på fredagskvällen och turturduvorna bjöd oss alla på taccos. Det blev intag av alkohol och olika spel spelades flitigt. Kvällen avslutades med himelskt goda pommes och vitsås från en konstig pizzeria vid kanten av huset. Riktigt god kebab verkar tydligen bara finnas i Köping?

Lördagsförmiddagen spenderades inne i självaste staden. Vi flickor gick runt och kollade i affärer men jag lyckades dock inte hitta ett dugg *typiskt*.. På kvällen blev det att gå en havsrunda med Robin och sedan blev det alkohol & fotbollstittning på en proppfull krog med resten av folket.

På söndagen låg jag och Robin hemma hos mig med en hyrd film och tjockade massa godsaker.

Igår så åkte jag, mamma och Robin till Himeta och fikade efter skolan. När vi kom hem så gjorde vi världens godaste köttfärssås och skruvisar. Kvällen avslutades med en mysig promenix. :-)

Idag så har jag påbörjat min andra vecka på Palace Bowl. När jag kom hem så blev det att skriva en rapport och lite andra småsaker inom skolan. Nu ska jag plugga lite Folkhälsokunskap.
Pusssssis

Lite bilder ifrån helgen i Jönköping;










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0