måndag

Som sagt var..
Det blev party i lördags med flickorna och Kilian. Jag hade sjukt roligt och många minnen kommer att finnas kvar långt in i framtiden. Det blir alltid som roligast när allt kommer spontant.

Igår så var jag med hela familjen och robin i västerås. Det blev att käka min älsklingsmat och dricka favoritdrickan som endast finns på ikea. Fast.. igår så var colan ingen höjdare.. Man ska aldrig ha förväntningar för då blir man bara besviken. Kvällen avslutades med bio. :-)

Nu ska jag dra mig ner mot stan och möta upp amanda och christy. Det blir att käka sallad på café latte. Och ikväll så blir det stenhård träning med Babe.


lördagskvällen;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0