Min underbara helg.

Allt var perfekt i helgen. Ingenting gick fel utan tvärtom, allt gick så sjukt bra!

I fredags blev det att kröka med brudarna i en lägenhet som C hade ordnat.
Vi hade sjukt kul hela bunten och fyllematen var den bästa. När det var dags att sova gick jag hem till min älskade och somnade så sött så.

I lördags vaknade jag upp brevid min baby. Vi hämtade hem kebabtallrikar och köpte en varsin fet godispåse. Efter nån timme så tog vi bilen och åkte till Malingsbo camping för att övernatta där tillsammans med lite annat folk. Sjukt mysig kväll med tänd brasa och ett par glas vin tillsammans med den jag tycker om allra mest.. <3

I söndags så åkte jag och robin till himmeta och var kvar där hela dagen. Vi blev bjudna på fint käk och jag fick äntligen träffa mina saknade gullegrisar. Det blev mys hela kvällen.
Sen åkte vi hem till mig och kollade på film och jag fick somna brevid min älskling.



Nu ska jag hem till min pappa, syrran saknar mig tydligen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0