Nya komiker till bowlingen, typ.

Usch va de första timmarna var jobbiga imorse. Hela rummet snurrade och mådde så otroligt illa. Men när jag hade fått i mig en cibatta med salami, brieost, gurka och tomat, plus en kopp starkt kaffe så gick det över.. Som tur var.

Idag började det två nya prakikanter på bowlingen. Dom kom från 4års-programet och var helt bänga. Haha! Dom stog och kollade på mig när jag skalade morötter och sa " Snyggingen kan verkligen sin grej, gud va fort du gör.. jag skulle aldrig kunna klara av att göra sådär fort, du är van du" osv. Sen stog dom och kollade och snackade konstant.. Sjukt dryga båda två.

Ikväll börjar Andra avenyn igen. Fyfan va jag har längtat.. Innan det så är det nystart på Idol också. Det brukar ju vara sjukt roligt på uttagningarna. Men annars så är det bara skit! :*


Kommentarer
Postat av: syrran!

börjar du bli sjuk?

det är inte lätt o va snygg =) kram

2009-09-09 @ 07:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0